سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش را خداوند دوست می دارد و فرشتگان و پیامبران نیز دوستمی دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ایکس بادی ایران xbody iran

ایکس بادی رسیدن به رؤیای داشتن بدنی زیبا، سالم و عضلانی را ممکن میکند. عادات ورزشی معمولاً به دلیل کمبود وقت و انگیزه، از دست دادن شوق‌وذوق و محدودیت‌های فیزیکی بدن شما کنار گذاشته می‌شوند.نگهداری نتایج و سرعت بخشیدن به آن‌ها کار سختی است. حتی برای ورزشکاران حرفه‌ای.پاسخ شما در دست ایکس بادی Xbody است. برای رسیدن به نتایجی سریع و باثبات راهی بهتر از تمرین کامل بدنی ایکس بادی     وجود ندارد.

آیا از این‌که ساعت‌ها و ساعت‌ها در باشگاه ورزش کرده‌اید و به نتیجه‌ی دلخواه نرسیده‌اید خسته هستید ؟ آیا احساس می‌کنید که در حال هدر دادن وقت خود هستید؟ شاید حتی تصمیم گرفته‌اید تمرین را کلاً کنار بگذارید به این خاطر که پس از ماه تمرین عضلات شما تنها مقدار اندکی افزایش حجم داشته‌اند.

ایکس بادی پالس الکتریکی را به همه‌ بدن میرساند

ایکس بادی باعث ایجاد انقباض عضلانی بسیار قوی و متمرکز می‌شود. به‌طورمعمول تنها ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند به این حد از انقباض عضلانی برسند. تکنولوژی EMS   به شما کمک می‌کند مستقیماً به نتایج سریع و بازدهی و موفقیت یک تمرین حرفه‌ای دست بیابید. تمرین XBody می‌تواند به‌تنهایی یا در ترکیب با سایر فعالیت‌های فیزیکی انجام شود. نتایج برای هر کسی  قابل‌دستیابی است . XBody نتایج برنامه‌های تمرینی حرفه‌ای را برای هرکسی قابل‌دستیابی می‌کند. ایمپالس­های خارجی به عضلات ضعیف‌تر بدن کمک می‌کنند تا به‌سادگی ساخته شوند بنابراین سیستم عضلانی را به تعادل دوباره می‌رساند.ایمپالس الکتریکی اثر مستقیم بر روی یک عضله دارد، درنتیجه از خطر فشار بیش‌ازحد به مفصل جلوگیری می‌کند. هر پالس عضله‌ی هدف را گرم می‌کند، درنتیجه هیچ­یک از اتفاقاتی که در یک ورزش نادرست احتمال وقوع دارد به‌هیچ‌وجه در اینجا اتفاق نمی‌افتد.

ایکس بادی


فواید تمرینات ایکس بادی XBody EMS برای سلامتی

 

  • در طول تمرین همه‌ی سیستم عضلانی به‌طور هم‌زمان به کار می‌افتد، درنتیجه زمان تمرین به 20 دقیقه، فقط دو بار در هفته کاهش‌یافته است.
  • گردش خون در بافت‌های مجاور را بهبود می‌بخشد: پمپاژ عضلانی یکی از بهترین راه‌های پرورش سلول‌های عضلانی است.
  • با فعال کردن عضلات و بافت همبندی سلولیت را کاهش می‌دهد، گردش خون را تحریک کرده و سلول‌های چربی اضافی را حذف می‌کند.
  • میزان چربی بدن را کاهش می‌دهد: برنامه‌ی تمرینی تقویتی مؤثر بدن را تبدیل به یک ماشین کالری سوزی می‌کند.
  • طرز قرارگیری بدن را بهبود می‌بخشد: ایمپالس­های الکتریکی می‌توانند به عضلات ثبات دهنده‌ی بدن برسند و آن‌ها را مجبور به کار کنند.
  • کمردرد را کاهش می‌دهد: لباس‌های تمرین و الکترود­ها کمک می‌کند تا عضلات اطراف ستون مهره رشد کنند، درنتیجه تمامی مشکلات ناشی از عضلات ثبات دهنده‌ی ضعیف می‌توانند برطرف شوند.
  • از شکستگی و پوکی استخوان جلوگیری می‌کند: عضلات بزرگ‌تر، استخوان‌ها نظیر خودشان را مجبور به ضخیم شدن می‌کنند درنتیجه استخوان‌ها قوی‌تر و مقاوم‌تر می‌شوند.
  • تأثیرات مثبت در استحکام پوست، سوختن چربی‌ها، سیستم ایمنی، خلق‌وخو و توانایی ذهنی.

 

 

 

با XBody بدنتان را مثل حرفه‌ای‌ها کنید

اگر شما تمرینات معمولی تقویت عضلات را انجام دهید زمان زیادی طول می‌کشد تا به نتایج کمی برسید. با استفاده از تمرین  ایکس بادی جدیدتان شما می‌توانید یک جلسه تمرین شدید را مانند یک ورزشکار حرفه‌ای انجام دهید، حتی اگر در سطح ابتدایی تناسب‌اندام هستید. تمرین با تکنولوژی XBody EMS می‌تواند منجر به دگرگونی‌های سریع، مؤثر و شگفت‌انگیز در بدن شود.

مطلقاً نیازی به تجهیزات بزرگ باشگاهی، وزنه‌های سنگین و فعالیت‌های فیزیکی بسیار سخت نیست اگر، شما با تجهیزات جدید ایکس بادیایکس با تمرین کنید.

تکنولوژی EMS در تحقیقات پزشکی با تمرینات XBody مورداستفاده قرارگرفته است تا عضلات را با ایمپالس‌های الکتریکی تحریک کرده و عضلات خودبه‌خود منقبض و شل شوند. تمرین کاملاً بی‌خطر و مؤثر است.

ایکس بادی : تنها با 2x20 دقیقه در هفته قوی باشید

برخلاف سایر شیوه‌های تمرینی که از جریان الکتریکی استفاده می‌کنند، ایکس بادی بر روی کل بدن کار می‌کند، درنتیجه شما می‌توانید تنها با دو جلسه تمرین بیست‌دقیقه‌ای در هفته روی فرم بیاید. هفت گروه عضله شامل شکم، پشت، پایین، دور کمر، پاها و بازوها و عضلات دیگر، به‌طور مؤثری باهم کار می‌کنند که نتیجه‌ی آن رسیدن به حجم عضله‌ای خالص و زیبا است.در حین برنامه‌ی تمرینی XBody EMS 90% از عضلات شما باهم کار می‌کنند.

اثر کالری سوزی شدید می‌تواند تا 24 الی 48 ساعت بعد از تمرینتان ادامه داشته باشد. همچنین تمرین به شما کمک می‌کند تا با افزایش جریان خونتان از سلولیت دوری کنید و زهکشی سیستم لنفاوی شما را بهبود می‌بخشد. یکی دیگر از عملکردهای خوشایند تمرین ایکس بادی این است که تمرین با یک ماساژ خوب پایان می‌یابد.

چربی سوزی با ایگس بادی آسان شده است

تمرین ما یک کمک فوق‌العاده در هر نوعی از رژیم‌های لاغری است. برنامه‌ی کارآمد تقویت عضلات بدن شما را به یک چربی سوز تبدیل می‌کند. در طول تمرین EMS با ایکس بادی 90% از همه‌ی عضلات بین دو الکترود به‌طور هم‌زمان با چرخه‌ی انقباضی EACH فعال می‌شوند. بعلاوه انقباض عضلات قوی‌تر و شدیدتر از آن است که اعمال ارادی قادر به انجام آن هستند. کاهش وزن و لاغر شدن معمولاً بر عهده‌ی رژیم‌هاست. این رژیم‌های غذایی تک‌بعدی و ناسازگار می‌توانند برای مدت کوتاهی منجر به کاهش وزن شوند اما به بهای از دست دادن بافت عضلانی.

ترکیبی از تغذیه‌ی اشتباه، نبود ورزش یا تمرینات استقامتی بیش‌ازحد منجر به تحولات نامطلوب در متابولیسم بدن می‌شود. بدن در وضعیت کمبود چربی خود را ذخیره‌شده نگه می‌دارد تا همچنان انرژی ذخیره­ی کافی برای موارد اضطراری داشته باشد. این وضعیت مسئول چیزی است که اصطلاحاً به آن اثر یویو گفته می‌شود. یک تمرین XBody توده‌ی خالص عضلانی را می‌سازد و فعالیت متابولیکی را در طول و بعد از تمرین افزایش می‌دهد. شم می‌توانید تا 500 کالری را در طول تمرین ایکس بادی و تا 2000 کالری را در طی 24-48 ساعت آینده بسوزانید. از این مسیر وزن می‌تواند به‌طور مناسب و پایداری کاهش یابد، به‌ویژه همراه با تغذیه‌ی سالم. همچنین برای زنان، ایکس بادی کاهش ابعاد در درجه‌ی اول در نواحی مشکل‌ساز: دور کمر، کفل و ران را نیز محقق ساخته است. اثر چربی سوزی تمرینات ایکس بادی در بدن زنان اجتناب‌ناپذیر است. استحکام قفسه‌ی سینه و بازوان نیز قابل‌دستیابی است. توسط تمرین با مربی ایکس بادی می‌توانید به‌سرعت چربی را کم کنید، حجم خالص عضله را افزایش دهید و تنها بعد از دو یا سه ماه برنامه‌ی منظم تمرین دو در بیست‌دقیقه‌ای همراه با رژیم غذایی سالم،نتایج چشمگیری به دست آورید.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط ساناز بهرادی 96/8/29:: 9:45 عصر     |     () نظر